🐣 PĂ„skpyssel 🐣

DÄ var vi Àntligen klara!
Eller ja....för idag i alla fall. Theodor skulle ju bara vara med pĂ„ burkarna, för han har sitt jobb kvar, dock gjorde Emilia ocksĂ„ bara sin burk för att följa med och hjĂ€lpa storebror med jobbet (hon fĂ„r ju trots allt lön sĂ„ roligare att följa med honom dĂ„ förstĂ„s). ❀
 
"Theodors, Juliettes och Emilias-i den ordningen"
 
Sen var det bara jag och Juliette kvar. Vi fixade i alla fall roliga sugrör, pappersblommor och egna Àggkoppar...sen började hon tröttna dÄ hennes kompis ville umgÄs och eventuellt dra till stan. 
 
SĂ„ istĂ€llet för att fortsĂ€tta sjĂ€lv valde jag att plocka ihop och stĂ€da. SĂ„ vi fĂ„r helt enkelt ta en till pysseldag lĂ€ngre fram för att göra den sista grejen jag hade planerat. 😉
Men oavsett sÄ tycker jag detta var en bra avslutning pÄ sportlovet och det tyckte barnen ocksÄ!
Visst, vi hade inte rÄd med alla dessa aktiviteter sÄ som badhus, bowling, fjÀllen, bio mm som de flesta andra runt oss gör.
Men vĂ„rt sportlov har bestĂ„tt av gemenskap, kĂ€rlek, familj och en del andra smĂ„ roliga aktiviteter sĂ„ som tipspromenad, fikat utomhus, lagat massa god mat tillsammans, övernattningar, LAN, besök, tidningsskola, kompisar, bakat, pysslat, spelat spel, sett filmer och haft det allmĂ€nt mysigt tillsammans och det har varit helt underbart! ❀❀❀
 
Men nu ska jag vÀnta pÄ att diskmaskinen blir klar. Sen Àr det inte lÄngt kvar förrÀns det Àr sags för kvÀllsbestyr för imorgon Àr det skoldag igen!
Och jag sjĂ€lv ska ladda för att ringa ett viktigt samtal som jag faktiskt Ă€r nervös för. 😯
Men det kommer sÀkert gÄ bra. Bara hÄll en tumme för mig om ni har lite tid över!? *snÀlla*
Och sĂ„ kanske jag har bra nyheter redan imorgon...eller kanske inte. Det mĂ€rks! 😂
Ciao! 👄 
 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Åh sĂ„ sött pyssel, Ă€lskar sugrören mest. Kram. <3 <3 <3

Svar: Ja de Ă€r söta đŸ€
Cinderellamum


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback