Redo!

Tvätten klar och hänger på tork. Diskmaskinen klar och tömd. Matinköp är klara och varorna inpackade. Lunch är lagad och uppäten...typ. På menyn idag stod det kalasbiffar och hemmagjort mos, som faktislt gick att äta denna gången! Juliette var jätte nöjd, Emilia tyckte det smakade som pulvermos och de övriga sa ingenting. 😢

Efter maten blev det en promenad ut i "skogen" för att fixa björkris så nu har vi påskfint här hemma och flickorna har varit så duktiga med dekorationerna. 😃
Först ut är Emilias egna påskris i miniformat! ❤ 

Sen har vi Juliettes egna. Bägge tjejerna ville ha lite påskfint på sina rum. ❤

Sen kommer familjens som står i köket.

Och familjens som står i vardagsrummet.

Var ju även tvugna att ha lite fint utanför dörren också. Det fixade Juliette så klart! 😃 ❤

Och nu har man inget mer planerat som ska göras idag. Maken sitter vid sin dator, Theodor har fullt upp med att dela ut reklamen, Juliette drog till farmor, Emilis ser på tv i sitt rum och surar över att gon inte får som hon vill, med allt, hela tiden. *buhu buhu* 😂
Och jag själv sitter i soffan, skriver till er och känner mig allmänt irriterad, och vet inte ens varför!? *morr* 😠
Jag gillar inte när jag känner så, för det är så himla svårt att göra någonting åt saken! 😧
Så funderar på att äta tårta och tycka synd om mig själv...har ju massa tårta kvar och det är så tråkigt att alltid behöva slänga resterna. 😕
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback