Så gött!

Den duschen var gudomlig! Till kvällsmat blev det varma mackor och de var lika gudomliga de för min hungriga mage! 😃

Så nu sitter jag i soffan, bredvid maken, och "tittar" på fotboll. För jag är såååå intresserad. *not* 😂
Ja ni läste rätt....jag tittar på fotboll. Fast egentligen så tittar maken medan jag själv sitter med näsan i mobilen och skriver till er. 😉

Flickorna sover så snart kan jag gå och sova jag med. Är väldigt trött i kroppen just nu så hoppas att nattens sömn råder bot på detta så man är pigg imorgon. 
Då ska jag vara ledig (om ingen blir sjuk eller så), så planen är att vi ska skicka ungar till skolan, handla och fixa med papper innan maken drar till Arvika på en intervju. *håller en tumme hårt*
Har inget vettigt att skriva direkt så säger:
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback