đŸ„ SkĂ€rtorsdag đŸ„

God morgon pÄ er!

HĂ€r skiner solen och pĂ„skhelgen "har börjat", vilket innebĂ€r att barnen nu bara har en skoldag kvar och sen gĂ„r de pĂ„ pĂ„sklov! Det Ă€r nĂ„got de Ă€r riktigt glada över...lov med vila, massor av lek och ingen vĂ€ckarklocka! 😂

IgĂ„r Ă„kte jag ju in till stan tidigare för att leta efter bh. MĂ„ste sĂ€ga att det gick otroligt snabbt att hitta sĂ„ jag hann t.om kolla pĂ„ lite annat och Ă€ndĂ„ vara vid jobbet 18.40. 😃
SĂ„ jag köpte i alla fall 2st, svarta. En enkel och en i spets. 

Hittade Àven en tunn lite lÀngre tröja som jag fastnade för. Dock brukar de vara dyra, men jag hade tur för den var pÄ rea sÄ kostade inte mÄnga kronor alls. *gillar*

Och sÄ hade alla H&M medlemmar rabatt sÄ passade pÄ att köpa sminkbortagning. Har ju sett reklam för Niveas nya som ska skakas och sen ta bort t.om det tuffaste sminket. Normalt Àr jag "jaja...inget funkar sÄ bra som pÄ reklamen sÄ varför ens prova?"
Men denna produkt Àr jag vÀldigt nyfiken pÄ sÄ köpte den för att testa.

Dock orkade jag aldrig testa i gĂ„r innan jag la mig och nu nĂ€r jag vaknade var sminket kvar dĂ€r jag satte pĂ„ det. 😉
SĂ„ tĂ€nker inte riskera att fĂ„ smink utsmetat i hela ansiktet innan jag Ă€r klar med att visa mig ute, sĂ„ fĂ„r testa den senare och Ă„terkomma med en egen liten recension! 😊

SÄ idag...vad ska man göra idag?
Mamsen ska följa med mig och handla. Tror det fĂ„r bli ett besök pĂ„ bĂ„de Netto och Ica idag. Sen mĂ„ste jag vĂ€l fundera över mat. Hade tĂ€nkt Ă€ta matlĂ„da...meeeeen...jag har bara den dĂ€r lövbiffgrytan (som jag aldrig mer ville Ă€ta) kvar och DEN VILL JAG INTE HA! 😂
SÄ nu vet jag inte vad man ska hitta pÄ???
Alla barnen slutar ungefĂ€r samtidigt idag och lilltjejen vill köpa nya skor efter skolan, sĂ„ det kanske fĂ„r bli en tur till stan och kolla in skobutiken. 
Annars Àr det vÀldigt lugnt hÀr hemma sÄ kort och gott fÄr vi se vad dagen har att erbjuda!
Nu ska jag dricka mitt kaffe, och tydligen mĂ„la pĂ„skbrev med liten, sĂ„ önskar er alla en fin dag i solen! 🌞

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback