Skoldag!

Efter en halvlång natt är jag ändå ganska pigg, än så länge. 😉
Emilia var uppe med värk i benen under natten och hon hade svårt att slappna av. Men tillslut gick det över och hon kunde sova. ❤
Barnen är nu på väg mot skolan och själv sitter jag med kaffemuggen och försöker "samla mod" inför telefonsamtalet jag ska ringa nu vid 8 (när alla barnen garanterat inte är hemma). Eller ja...mod och mod...snarare stilla nervositeten!
 
Senare under förmiddagen får jag antagligen besök, så länge mitt samtal inte slutar med en busstur och möte. ☺
Annars har jag inte direkt några större planer idag. Ska planera klart Juliettes födelsedag, skicka ut inbjudningar och påbörja veckans inköpslista, så jag inte glömmer något jag behöver inför vår blivande 13 årings stora dag! ❤
Måste nog ta fram någon lunch också...glömde visst det igår. 😂
 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon retsticka! =) Fick bara sova 5 timmar i natt.....så trött på det här. Lycka till idag och hör av dig när du vet....är sååå nyfiken. <3 <3 <3 <3

Svar: But you love meeeee 😉❤
Hoppas du får sova bättre snart! 😚
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

No I hate you... nej allvarligt jag älskar dig. Får väl rymma för att få sova. Inget roligt för någon att inte få sin sömn men jag är så trött på att gå runt med trötthete och värk varje dag. <3 <3 <3 <3

Svar: Det vet jag väl att du gör! ❤
Det förstår jag. Lider så med dig mamma! ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback