Solsken!

Lördagsmorgon, solen skiner och dottern fyller år! ❤🎂🎈
Jag känner på mig att detta kommer bli en toppendag! 😆
Så har dekorerat köket med ballonger och påbörjat frukost dukningen. Men klockan är inte så jätte mycket så tar en paus, skriver till er och dricker lite kaffe. ☕
Så snart vi har frukost firat dottern så blir det att ta disken, dekorera tårtorna, fotografera dessa och sen ta mig en skön dusch och få på mig lite kläder.
Kl 13 "öppnar" vi hemmet för födelsedagsfika och det kommer bli härligt och antagligen "fullt hus". 😂

Sen ikväll blir det middag (som dottern har valt) tillsammans med någon cider och sällskapet av mamsen och svärmor. 🍻

Men nu ska jag nog ta och fortsätta duka plus att jag bör väcka sonen snart. 
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback