Solsken!

Så jäkla underbart väder ute idag också! Man blir sååå glad av solen och värmen! 

Har precis kommit hem från jobbet, mellan arbetsplatsen och hemmet tog jag ett snabbstopp på apoteket åt sonen som har så jäkla ont i huvudet. Passade även på att ladda mitt och barnens busskort!
Nu väntar vi bara på maken så ska vi käka lunch och sen blir det att dra till Välsviken för att göra en...halv...veckohandling. 😃
Sen är jag fri resten av dagen så ska försöka vila lite, mitt knä känns jobbigt och värker lite. Men förutom vila ska jag försöka städa lite hemma...en veckostädning på en dag (som förra veckan) funkar inte riktigt tillsammans med jobbet...så får nog lära mig att dela upp det lite. 😉
Men det är något jag har svårt för då jag gärna vill ha allt klart på en gång och helst så snabbt som möjligt! 😂
Hur har er dag varit än så länge då? Njuter ni något av solen?
Ska nog ta och börja duka och påbörja lunchen, det dröjer nog inte länge innan maken är hemma!
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback