Svårt det..

...ska vara att bara slappa och ta det lugnt. Att göra absolut ingenting är verkligen inte min starka sida. 😣

Så istället för det här med att ta en "att-bara-vara" dag så är jag trött och uttråkad så ställde mig och bakade istället.
Men tror ni jag faktiskt bakade något av det vi ska ha tills på lördag? 
Nä! Självklart inte. Istället bakade jag "Mockarutor". För det är sååå gott och jag är sååå sugen!
Här får ni receptet också om ni skulle vilja ha! 😉
Och istället för att sluta efter det så fortsatte jag lite till så nu har vi även en plåt med "Nutella Brownie Cupcake".
Och här har ni receptet på dem om ni blir sugna. I originalet ska man kleta på nutella dom frosting. Men vi tycker de blir alldeles för kletiga och söta så vi äter dem som de är. Fe är verkligen supergoda i sin enkelhet.
Nä!
Snart får vi finbesök av stora sonen och de andra börjar bli hungriga så kanske borde överväga att börja med maten! 😂
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad gott :)

Svar: Det är sååå gott :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback