Teddybears...

...i högtalarna samtidigt som jag försöker skriva matsedel och inköpslista. Kan ju erkänna att det går lite si så där med det. Motivationen är inte riktigt här och jag har noll idéer. 😕

Men det blir nog bra oavsett vad. Familjen kommer få mat så de är nöjda ändå! ❤ 
Samtidigt väntar jag på att flickorna ska komma hem från tjejfotbollen så jag kan prata lite med min lilla sötnos. Sen ska jag ringa lilla mamsen! ❤ 

Och mitt i allt detta önskar jag att det var denna månaden vi fick löner mm...för på fredag vill jag väldigt gärna vara på Nöjesfabriken och kolla på Teddebears när de spelar. Men ett sådant nöje är inte prio just nu. Och det är jeller inte livsviktigt....så kort och gott är det inte hela världen. Men drömma och önska kan man alltid göra! 😉
Ikväll är det Grey's Anatomy på tv. Får se om det blir att kolla det denna vecka då. De sista 2-3 veckorna har maken velat se film dessa kvällar så har fått streama avsnitten för att hänga med i alla fall. 😂
Inte hela världen det heller. Livet är så mycket mer än tv program. ☺

Samtidigt messar jag med en av världens bästa och längtar efter en lång, varm och renande dusch efter dagens jobb samt storstädning hemma. Den är välbehövlig just nu kan jag ju erkänna. Och minst lika efterlängtad! 😥
Sen måste jag tänka på någon kvällsmat också. Den där bananen jag åt tidigare var bara en just för stunden lösning. Min mage kurrar efter mat! *så hungrig*
Det får lov att vara allt för stunden. Önskar er alla en superbra onsdagskväll!
Ciao! 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Hmmmmm "lilla mamsen". <3 <3 <3

Svar: Yes :-D
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback