Tidsfördriv

I väntan på att Emilias kompis skulle gå hem och att kvällen skulle komma så atällde jag mig på löpbandet. Blev dock bara 40min (5min uppvärmning, 30min powerwalk, 5min nedvarvning) men det är ändå bättre än ingenting. 😉
 
Och nu sitter jag svettig och fortsätter lyssna på de "nya" låtarna Spotify tipsat om. Och vad tror ni händer?
Jo en låt jag hört några gånger, lite här och var finns med...och jag gillar den verkligen....meeeeen...nu fick jag reda på att det är den där jäkla Bieber som gjort den! 😨😱😲😳 
Så nu vet jag inte vad jag ska tycka för jag gillar INTE honom! 
 
Här hittar ni i alla fall låten:
https://youtu.be/8ELbX5CMomE
 
Nä!
Få liten klar för natten, packa hennes väska och sen duscha! 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Asgarv....spelar det någon roll vilken artist det är? Även om jag förstår dig. <3 <3 <3

Svar: Jaaaaa det är klart det gör! 😂
Nä...egentligen inte. Men får ju äta upp min egna kommentar i alla åt om att han är såååå dålig....😢
Fast det tycker jag...förutom denna låten då! 😂😉😜😛
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback