Torsdag idag.

Tvärdäckade igår när jag la mig i sängen, nästan så jag tror att jag sov innan huvudet landade på kudden. Även om jag vet att så inte är fallet, så kändes det nästan som det. 😁

Vaknade tidigt idag med, men inte så tidigt som mellan 4-4.30 utan fick faktiskt sova fram till 5.22 i alla fall. Fortfarande tidigare än jag vill, men går ju åt rätt håll i alla fall! 😉

Nu hör jag lilltjejen röra på sig i sitt rum, så jag ska snart dra på lite kaffe, kolla över inköpslistan och sen göra mig iordning. Lika bra att vara redo för dagen i god tid denna morgon så kanske man hinner med lite utan att känna stress. 😆
Speciellt då Emilia ska vaccineras i skolan idag och igår kväll kläckte hon att hon gärna vill ha någon med sig så jag får försöka kolla upp hur det går för dem när vi handlat klart sen. Så får jag dra till skolan. ❤
Men först spraya näsan (tät som ett as igen) och fixa kaffe! 😆
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback