Tyst blev det!

Nu har barnen gått till skolan och det blev riktigt tyst här hemma när de stängde ytterdörren, nästan som att trycka på en "offknapp". 😂

Själv sitter jag med ett blad med kryddor mm och funderar på om jag ska beställa och vad i så fall?
Grannens dotter som säljer för sin idrottsförening så man vill hjälpa...men svårt att välja ju! 😕
Är nog lite inne på Spice rub...låter spännande, vad man nu använder det till, men misstänker att man "gnuggar" in kött mm med den! 😂
Kryddorna är väl lite spännande, men inga nyheter direkt och de flesta har man redan. BBQ såser går det en hel del av under sommaren, men vi är inte så förtjusta i honung eller smokey så kanske bättre att köpa det lokalt.
Jaja...jag har ju tills i eftermiddag/kväll på mig, så något beslut lär jag väl komma fram till! 😂
Vad skulle ni välja???
Eller någon som testat dessa och kan rekommendera något av paketen? 😆
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback