Tystnad

God morgon! 
Har redan varit vaken i ungefär en timme, förstår inte varför jag vaknar denna tiden hela tiden...trots att jag fortfarande är trött och vill sova mer!?
Men men...inget att göra åt saken, förhoppningsvis blir det bättre...någon gång. 😴
 
Skulle skriva igår kväll, men fastnade i tv:n och sen somnade jag innan jag hann plocka upp mobilen. Oavsett så missade ni inget då eftermiddagen var lugn för oss. Flickorna "lekte" med löpbandet, sonen spelade dator och jag samt maken glodde klart på en film vi avbröt under veckan.
 
Idag är det sista dagen på sportlovet så den ska vi tillbringa med matlagning och pyssel...hade jag tänkt. 
Vi får se om alla tre barnen vill vara med, annars pysslar jag sonens själv. 😊
Tanken är att vi ska dekorera burkar inför påsken. Hittade nämligen ett gulligt tips någonstans när jag surfade runt på nätet. Dock är burkarna jag köpt väldigt små. Kanske hinner få tag på större utan kostnad så kan man alltid göra fler under veckorna som kommer.
 
Sen får vi se om det blir lika fint i verkligheten som i mitt huvud! 😂
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback