Vilken j***a natt!

Den här dagen kommer inte bli rolig alls. Har knappt sovit någonting. 😠
Det känns som om det kommer behövas massor av frisk luft, koffein, täckcreme och tålamod. 
Så när kvällen kommer lär jag vara förbaskat trött, och sova tidigt vore underbart, men drt har jag inte tid med!
När barnen gått till skolan ska jag göra iordning det sista och åka till jobbet. Jobbar till 15 i eftermiddag. Då blir det bussen hem, ta rn lpng dusch, klä mig, fixa hår och antagligen sminka mig lite (vill inte se ut som ett spöke). Srn kommer mamma, så ska då sätta igång en maskin mrd tvätt åt henne.
Efter det blir det att ta bussen tillbaka till jobbet för att träffa kollegorna och äta middag på Pinchos. Vi kommer vara "testpiloter" och kolla att allting fungerar som det ska, då de öppnar på fredag. 
Sen lär jag stupa när jag kommer hem igen! Men men....så är det och förhoppningsvis sover jag bättre sen!
Men det är så svårt. Känns så ensamt i sängen och den blir så stor när man är själv. 
Det typiska är att jag kommer vänja mig lagom tills älsklingen kommer hem igen..och då är drt liksom dags att vänja sig tillbaka vid att ha någon bredvid sig  😂
Men nu...kaffe!!!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback