Vill sova mer!

Jösses vad rädd jag blev när väckarklockan ringde.

Med andra ord lyckades jag somna om men sov bara, knappa, 40 min...en lång dag att vänta mig med andra ord. Så min kväll mrd planerat avskedsmys lär väl sluta med att jag däckar i kvällsmackan! 😂
Kanske får försöka ta en powernap efter lunchen. 😉
För att verkligen vakna till så har jag nu mitt kaffe, inte för att det hjälper. Men känner mig snorig, febrig och fryser och det sistnämnda hjälper i alla fall en varm mugg emot! 😆
Igår eftermiddag, när alla var ute på sitt, så hade jag ju svårt att veta vaf jag skullr göra...slutade med att jag kapade mina naglar. Slet, pillade, löste upp, slipade, oljade, oljade mer, behandlade med serum och lackade. Alla 10 tog sin lilla stund...men mitt hårda arbete gav åtminstonde ett fungerande resultat....tillsvidare.💅
Behöver nog göra samma sak om någon vecka, för att få bort den sista akrylen. Men behöver köpa mer aceton och ny nagelfil innan det går. 😂

Så inte fy skam ändå. Min julklapp med nagelvård som jag nyttjade den 30 december 2015 höll i hela 11 veckor och 3 dagar! Det kan man kalla för bra jobb av salongen!
Så jag kan med lätthet rekommendera Nail4You uppe i Duvanhuset. Snabba, trevliga, riktigt duktiga och prisvärda.
Är faktiskt förvånad att de höll så länge då jag städar väldigt mycket och håller på mrd händerna hela tiden med alla hushållssysslor mm. 👍

Nä!
Nu har jag inte tid med detta. Ska få i mig mitt kaffe, fixa hår och klä mig samt peta i mig lite frukost. Om mindre än en timme måste jag gå till bussen för att åka och jobba. Fick mess igår om att de behövde mig 7.30-12, så bara att bita ihop och göra det bästa det. Även om jag hellre (just idag) skulle ligga kvar och sova mer. Vilket inte är så konstigt efter denna natten. 😜😳
Hej svejs!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback