Vill, Vill, Vill!

Morgonkaffe, frukost och marinerat kyckling är avklarat. Har även fått på mig kläder, plockat fram pysselsaker och messat med vänner och bekanta!
Det känns som om detta kommer bli bra! Kanske kan jag få något som jag vill! 😃
 
Om 2 timmar ska jag börja med maten, men innan dess ska jag försöka få tag på gula papper...verkar svårt. Och får skylla mig själv lite när jag var så klantig och missade att kolla om vi hade det hemma. Vilket vi har haft, men tydligen var de slut nu. 😂
I eftermiddag får det lov att bli en hel del pyssel med barnen. Delvis för att jag lovat men mest för att vädret och jag är inte riktigt överrens. Jag vill ha sol, värme och vår! NU!
 
Nä!
Ska ta och göra mig iordning sen går vi se vad man hittar på för att fördriva tiden lite!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback