Wiiiieeeee

Ikvälk blir det Grey's Anatomy på tv:n! Ja ni läste rätt! Inget försöka se reprisen på söndag, som jag ändå missar pga "dum tid" och därmed ingen streaming med engelsk text! *jippie*

Bara för det ska ni se att jag däckar framför tv:n ikväll, för fy sablar vad teött jag är. Börjar nästan gå mot övertrötthet så fnittret kommer med jämna mellanrum. 😂
Så inget konstigt med att jag längtar efter sängen och några timmars sömn...förhoppningsvis fler timmar än natten som var hade att erbjuda! 😴
Men nu kolla till ugnen då maken och jag fjort varma mackor till kvällsmat. Ska bli sååååå gott och jag är såååå hungrig nu. Inte många rätt för min del med extrem trötthet och hunger! 😂
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback