70års firande!

Som jag skrev förut så kidnappade jag min svärmor för ett firande av henne här hemma. Tyckte inte hon skulle behöva laga mat på sin födelsedag. Heller inte sitta hemma. ❤


Så när vi var tillbaka här hemma började jag med maten. På menyn stod det tagliatelle med kyckling...men vår tagliatelle var slut så fick bli fjärilspasta! 😂
Serverade med färsk baguette, smör och sallad sååå jäkla gott så ni ska självklart få receptet sen! 😉

Efter maten blev det att duka av, fixa med disk och duka om i väntan på att döttrarna skulle komma hem från skolan. 
Sen var det dags för sång och paket! 🎁
Nu kan jag ju även visa er bilder på vår present som har tagit mycket pill, planering och pyssel. Kunde ju inte visa tidigare då svärmor läser bloggen. 😂😉❤😜😍

Av det här:




Blev det så här:



"En korg som innehåller ALLT för en spakväll!"

Korgens innehåll:
•Vinflaska+glas+choklad
•Elekrisk nagelfil+refill
•Nagelolja
•Ansiktsscrub+ansiktsmask+ansiktskräm
•Fotsalva+fotbadsgelé
•Badskum+badbomber
•Schampo+balsam+hårinpackning
•Duschtvål+badyscrub+lotion
•Handtvål+handcreme
•Ljus+duschboll
•Korg
•Presentkort ikea
◇◇◇◇◇◇◇

Sen blev det fikadags! Ingen födelsedag utan tårta! 🎂

Chokladbottnar. Fylld med vanilkräm á Nina och hallonsylt samt vit chokladfluff. Spacklad med grädde och sen dekorerad med mörk hallonchokladganache, våffla, hallon och lite spritsad vit chokladfluff.

"Mäktig men ack så god!"

Nu har maken precis kört hem svärmor och jag själv har krupit ur jeansen och ner i pyjamasbrallorna då jag är så jäkla mätt. Och sitter nu i soffan och jäser med skakningar.


Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jättegod mat och god tårta.....tack så mycket. ♥♥♥♥

Svar: varsegod ❤❤❤❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback