Ätbart

Blev ingen vila i soffan förut. Istället ställde jag mig och bakade en rabarberkaka då jag bjudit in svärmor på eftermiddagsfika idag! ❤


Sen blev det att fixa lunch. Tyvärr är ju som sagt vädrer emot oss så det blev inget grilla av. 😢
Så makem fick sin pölse med bröd, jag själv tog vanlig varmkorv (är inte så förtjust i de danska röda korvarna) och så fick det bli skivad vattenmelon och ett glas äppeljuice till det!

Och nu är all disk omhändertagen, allt undanplockat och avtorkat så sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli straxt efter 13 för att få iväg till Emilias skola på vernissage.
Ska bli riktigt spännande att se deras utställning och uppfinningar de gjort inom teknikämnet. 😆

Sen blir det tillbaka hem för att fika och då få provsmaka den nybakta kakan! *spännande*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback