Bakstund!

Hade så tråkigt när mina kaffe gäster hade försvunnit så kände att jag måste komma på någonting att sysselsätta mig med.

Så eftersom en del av planeringen är färdig, i alla fall i huvudet, så blev dett att baka!
Så nu är 5 tårtbottnar klara. Kanske blir att jag gör en till...en annan dag...men det beror på om det behövs eller inte. 

Oavsett vad så tror jag dessa räcker. Så nu kan jag börja planera inköp mm så allting finns hemma så man sen bara kan "köra på"!

Men nu då?
Vad ska jag göra nu?
Förstår inte varför jag är så uttråkad...för jag är verkligen skit trött, ögonen svider, och då borde det vara helt underbart att bara slå ner röven i en stol på altanen, ta det lugnt och bara njuta av solen och värmen.
Men...det går inte! Jag är så fruktansvärt rastlös att jag blir knäpp på mig själv!
Och nu vill jag inte städa eller sånt här hemma. Utan göra något roligt! Med andra vuxna människor! Bara få vara en stund...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback