Besviken

Har jag gått hela dagen och väntat på att planera morgondagen tillsammans med maken...och så var jag inte klar med städandet...å sen var jag hungrig och läbgtade efter en dusch. 

Nu när allt är klart sätter jag mig för att planera ändå...och kollar efter en passande tid för massage då jag bestämt mig för att göra en...å självklart är ALLA tiderna bokade. 😂
Ena stället har ibgen tid förrän om 2 veckor...2 hela veckor! 😢
Och där jag brukar gå har de bästa vecka...men vetkar bara vara förmiddagar...å det funkar ju inte om jag måste jobba. 😭
Så med andra ord får jag fortsätta ha ont i ryggen och bara hoppas att det inte blir allt för illa. 
Och jag får ju faktiskt skylla mig själv då jag inte bokade en tid förut idag...
Men besviken är jag....

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback