Bra start...

...på denna morgon med att försöka skrubba och skrapa rent glaset till ugnen. 

Gick det bra?
Nope!
Men men...det är ju renare än igår men oavsett får jag ta en tur till affären sen och inhandla en ny glasskrapa och massor av medel för idag SKA den bli ren! 😂

Men först ska jag få i mig någon frukost och sen åka till stan för min massage. *längtar så*

Sen lite fixande med viktiga saker innan det sa lagas lunch. Och i eftermiddag/kvällningen ska jag vara barnvakt åt BeccaBus. 😍 ❤ 

För övrigt har jag faktiskt inga planer idag utan bara sådana viktiga måsten så jag kanske hittar inspiration till att planera vår fest! Eller Emilias kommande kalas? 😀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback