Däckad

Jag har sovit som en stock inatt...undrar om det beror på att jag var förkrossad med min dotter och förbannad för min dotters skull?

Men även om jag sovit så hårt så känner jag mig extremt mörbultad. Så denna morgon blir det extra kaffe så jag är ordentligt vaken vid 8...då ska jag ringa några samtal för den fortsatta jakten på dotterns cykel! 

Sen tror jag att det blir lite städa av, har en plan på att åka och slänga grillen på återvinningen och så är det 60% risk för regn så då kanske jag kan få tummen ur och städa ordentligt. 😂
Men OM väderappen skulle ha fel (för just nu är det strålande sol med klarblå himmel) så ska jag lätt strunta i städningen ett tag till och bara ta det nödvändigaste för att njuta mer av vädret utomhus! 😎🌞
Men nu fortsätta med kaffet och se till att barnen blir klara i tid till skolan. Den lilla behöver ju några "pushar" i rätt riktning. 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback