Dagens!

Flickorna och jag tog en promenad till Konsum för inköp av bakgrejor och lördgasgodis. När vi kom hem var det dags att laga mat så eftersom maken är borta fick det bli fisk, plus att Juliette ville laga "sin" fisk. Så självklart ska hon få göra det!


Theodor och Emilia tyckte inte om maten. Jag  tyckte dock det var jätte gott! 😀

Nu väntar jag på att Malin ska komma så ska vo fika och senare ikväll ska jag nog baka...det förra receptet jag testade var ingen höjdare.
Nu såg jag ett recept på choklad och kolamuffins som såg och lät fruktansvärt gott...så jag bara måste prova! 😉
Så förut förberedde jag fluffet som ska spritsas uppepå!
Visst ser det läskande gott ut? 😜

Förresten...skulle ni vilja ha receptet på Jullan's Fisklåda? 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback