Ett litet bevis...

...på att jag tänker på dig! ❤ 


Det var den tanken jag hade när jag vek kartonger igår. Och även när jag bakade mina cupcakes. 

De var inte bara för eget bruk, som jag skrev tidigare, men inte heller enbart som present.
Utan jag ville ge något litet, en liten gåva, till en av mina närmaste väninnor (som även är mamma till min ena gudson) för att visa att jag tänker på henne och finns här oavsett vad. 
Så hon fick en liten ask, med dessa gudomliga center cupcakes, inslagen i cellofan och dekorerad med en liten fjäril. 

Inget stort, inte mycket, inte dyrt. Bara en liten överraskning för någon som betyder mycket för mig och som en liten uppmuntran. 💕

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback