Good Morning Beautiful

Hade så långtråkigt igår kväll så slötittade på tv med lite dillchips vilket sen resulterade i att jag halvslumrade fram till 22 innan jag kröp ner i sängen.

Förstår inte varför jag känner mig så jäkla trött. Visst jag sover halvtaskigt (med timmar), jag har ont i ryggen (igen) och jag har extrema problem med allergin just nu...men hallå!? 😴
Men men....dagarna knallar på oavsett hur man mår och idag kommer inte vara något annorlunda då vi ska fra och veckohandla nu på morgonen, måste fixa växel, en stor kartong och sen ska alla varor packas in.
Och idag ser det faktiskt ut som om det kommer bli regn vilket innebär att jag ska städa lite här hemma...lika bra att passa på när man inte kan sitta i solen och inte har så mycket vettigare saker att göra. 😉

Sen ska det sista förberedeas inför Juliettes efterlängtade tjejkväll som börjar 16.30 och håller på ända fram till ca 22 ikväll. Måååånga timmar med tjejigt tonårsfnitter! ❤ 😍

Men för övrigt blir det en lugn dag som förhoppningsvis inkluderar trevlig kaffestund med Malin. Vi vill bägge ha rabarberpaj men jag orkar inte baka efter alla dessa tårtbottnar så erbjöd henne igår; jag står för rabarber och kaffe om hon bakar pajen! 😂
Så vi får väl se. Men JAG HOPPAS! 😆
Men nu ska jag ta mitt kaffe och så måste jag säga till Emilia att det är dags att äta frukost...hon har fastnat i ett spel på mobilen...igen! 😂😍❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback