Härlig dag!

Tvättmaskinen snurrar fortfarande för fullt. Har i alla fall tvättat 4 maskiner med Emilias kläder, 1 maskin åt Juliette och nu går en maskin med våra kläder...så bara 4 kvar sen då...men det får bli en annan dag. 😉


Istället valde jag att plantera allting idag. Känns helt underbart och nu vill jag bara ha sommar och fika på min underbara altan! *längtar* 😎





Har även planterat jordgubbsplantor....ska bli spännande att se om det blir något eller om jag tar död på dem som med allting annat. 😂

Men nu får det nog bli att sätta tillbaka mina klädbackar i garderoben, så maken och jag kan sova i sängen inatt. Måste lägga undan den där klädhögen också, för de ska säljas sen vid tillfälle!

Sen måste jag nog gå ut med säcken med kläder i till soprummet samt alla tomförpackningar från blommor och jord...för just nu är det allt bra stökigt på altanen. 😕
Utöver detta har jag fortfarande dammsugningen kvar och på något konstigt vis så är det mer disk att ta itu med. Förstår inte hur det kommer sig!? 😂
Får se vad mycket jag hinner med ikväll. Måste äta något också och sen SKA jag ta en skön dusch och krypa i pyjamasen INNAN kl 21 för då ska jag se på kanal 5! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback