Härlig stadstur!

Det var riktigt härligt att strosa runt i stan med Emilia idag. Först gick vi till guldsmeden och hämtade ut makens ringar. De är så runda, blanka och fina igen! 😃

Sen var vi in på Nille och där hittade vi lite ballonger till skolavslutningen samt vattenballonger (nu måste jag bara ha tag i en kartong och växel så jag kan roa mig lite), cellofanpåsar och tygband. Efter Nille blev det Panduro för inköp av presentpapper, sidenband och ett papper som ska bli en presentpåse.
Sen fick det bli TGR och där hittade jag sååå fina dekorationsfjärilar, cellofan på rulle och ett limstift fick följa med. 
In på Br för inköp av nya solglasögon till Emilia. Hon blev sååå nöjd och jag förstår henne för de var riktigt fina!

Men vi slutade inte där utan fortsatte in på Skopunkten för inköp av ett par enkla tygskor, Systembolaget för inköp av lite bubbel både med och utan alkohol. Sen var vi klara....eller ja nästan...resten tar jag en annan dag när jag är själv så jag kan tänka lite i lugn och ro. 😉


Så vi avslutade vår shoppingrunda med en glass på Wayne's uteservering. Det var sååååå gott! Även om de smälte snabbt i värmen. 😉


Väl hemma blev det att kolla barnen sen en premiärtur på cykeln till Apoteket för inköp av schampo då mina ungar lider av extremt torr hårbotten. 😕
Mötte Malin utanför staketet innan vi skulle dra på cykeltur och fick en kruka med Aloe Vera växt. Blev jätte glad då jag tänkte köpa en i söndags..men avstod då jag inte hittade priset.
Tack snälla Malin! 😍❤

Nu sitter maken och hjälper Theodor med matte uppgifter (repetition) då han har NP imorgon. Emilia soarkar fotboll med kompisar och Juliette gick precis ner på sitt rum. Jag själv sitter på altanen och njuter av solen, värmen och ljuden på gården. ..så härligt med liv och rörelse! 😁

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback