Igång!

Då var tjejkvällen startad. Tårtorna är fyllda, spacklade, täckta, dekorerade och står nu i kylen och gottar till sig. 😆

Tjejerna kämpade på en rejäl dos av tålamod! ❤ 


Medans jag hjälpte tjejerna byggde maken ihop grillen...fast fick ju hjälpa honom lite också så jag kände mig som en jojo när jag "sprang" mellan köket och vardagsrummet. 😂

När de var klara sprang de ner på rummet för lite spa tid. Jag själv städade köket och fixade kvällsmat till mig och lilltjejen. Och nu har vi precis ätit och dukat av. *slurp*

Så...hörde att det är fredag...det innebär att det ska vara fredagsmys...så det blir att välja en film och fixa lite till det.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback