Kvällens...

....film blev Eddie the Eagle. Inte riktigt min typ av film, men den var lite mysig och jag gillar budskapet i den. Med envishet kan man komma långt. 😉

Betyg: 🎬🎬🎬

Gissa vilken besvikelse jag vaknade till denna morgon då!?
Måste ha drömt för min tanke var: 

"Gud vad gött med den sovmorgonen liksom,
 när sov jag så länge som till 9.40?"

Ser klockan på mobilen när jag drar ut laddaren och den står på 6.55! 😮
Förstår ni vad förvånad man blir???
Visst...för mig är det sovmorgon att vakna 6.55 då jag oftast vaknar mycket tidigare. Men snopet när man verkligen, verkligen, verkligen trodde att klockan var efter 9.30! 😂
Men men...vaken är jag och väntar på kaffe. Måste ta en allergitablett och spraya näsan så jag blir "normal" igen. 😉

Vet fortfarande inte vad vi ska äta för mat idag...inga förslag har jag fått. 😢
Kom igen nu...jag vet att de flesta av er sitter med massor av förslag. 😉
Jaja...ta mig kaffe och mediciner så får vi se vad denna lördag har att erbjuda!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback