Loppis!

Fullt liv här hemma. Zion sov över här hos Emilia i natt och nu roar de sig för fullt. 😍

Frukosten är avklarad, barnen har borstat tänder och klätt sig. Jag har tagit en varm dusch, borstat tänder och hår samt fått på mig kläder. 
Funderar lite på var jag har lagt min klocka...men den dyker väl upp någon gång. 😂
Juliette tvättar nu håret och gör sig redo för att åka...för som jag skrev förut blir det garanterat att ta med allihopa och ja...så blev det. Om ca 30min ska vi ta bilen till I2 för loppis. Sen har jag lovat Juliette att vi kan kika in på Netto innan vi åker hem!

Så jag hoppas jag gör några vettiga fynd idag och om inte så får vi en härlig stund i solen! 🌞

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback