Lördagsfirande

Och ute är det mulet med en sol som försöker trycka sig igenom, men det skulle ju regna hela helgen så inga höga förväntningar här inte. 


Har en väninna som fyller idag så har precis grattat henne på Facebook. 😂
Marinette....GRATTIS igen! 🎈

Ska nu försöka hålla min dotter nöjd i alla fall en timme till innan jag tänker fixa frukost, Theodors tv-spel hjälper till rätt bra med det...för stunden i alla fall! 😜

Under förmiddagen ska jag iväg och hämta en grej jag vann på budgivning i går...sen får vi se om det är ett renoveringsprojekt eller inte. 
Måstr väl fixa någon lättare lunch innan det är kalasdags hos Zion som fyller hela 9år idag! Grattis till dig killen! ❤ 🎉🎈🎁🎂🎁😍💕🎈🎂
Hurra, Hurra, Hurra, Hurraaaaaaaa 🎈🎁🎂🎉🎈

Sen blir det att knalla till svärmor för mer firande med middag och någon öl, till maken i alla fall. 😃
Och ikväll ska maken och en granne se fotboll på tv:n och jag....ja ni. DET är en bra fråga! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback