Min morgon.

Började inte riktigt som jag trodde. Vaknade redan vid 5.50 trots att jag är astrött. Men kunde inte sova så gick upp, tog mig en nypa blöt, men frisk, luft på balkongen och sen fixade jag kaffe.

Så för att fördriva tiden denna gråa morgon har jag fixat alla presentpåsar och druckit morgonkaffe.
Har faktiskt fått ubderbar hjälp av lilltjejen (som vaknade strax efter mig ) och nu är vi helt klara! 😃❤😍



Vi har gjort fler påsar än dessa...meeeen...de kan jag inte visa förrän tidigast om 2 veckor...så ni får vänta en stund! 😉

Så nu sitter jag här som världens latmask medans min älskade lilla dotter fixar frukost till oss alla. 😍❤
Riktigt hjälpsam verkar hon vara idag! Kanske borde utnyttja det till max så länge det varar!? 😂😉😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback