Mulen morgon


Solen lyser med sin frånvaro och enligt väder appen ska det bli rätt behagligt ute idag med lite risk för regn. Jag själv hoppas mer på sol, sol och ännu mera sol! 😎

Sov rätt okey inatt men känner mig inte speciellt pigg eller utvilad. Förstår inte varför jag känner mig så trött för det mesta?
Det är inte sån trötthet man får när man har järnbrist utan mer slö, seg och trötta ögon. Kanske allergin som spökar för mig!?

Idag kommer det några "gubbar" och installerar tippskydd på spisen. Innan de kommer ska jag passa på att rengöra runt och bakom den. Var inte jätte länge sen jag gjorde det men lika bra att göra det igen! 😉

Sen ska jag fortsätta tvätta. Har fortfarande 3 eller 4 maskiner kvar med våra kläder samt någon maskine med dammtrasor och så ska jag lätt passa på att tvätta duschdraperiet med...sen har jag nog tvättat klart för denna gången. 😆

För övrigt ser det ut att bli en rätt lugn dag, så ska bli spännandr att se vad man kan hitta på att fördriva tiden med!?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback