Mys

 Juliette ville till Elgiganten för att kolla på ett kamerastativ, så hon fick medsig maken och brorsan dit. Nöjd var hon när hon kom hem med ett stativ! ❤ 


David kom hem, åt mat och en himla massa tårta, pratade lite och sen åkte han till stan. ❤
Resten av oss har haft mys med film och snacks.
Filmen vi såg idag var riktigt bra! Mysig, rolig och ett mycket viktigt budskap. Jag kan lätt rekommendera den!
Betyg: 🎬🎬🎬🎬🎬 

Nu ligger tjejerna, och känner jag dem rätt så däckar de inom en snar framtid. 😉
Jag har precis tagit itu med disken och försöker komma underfund med VAD man ska äta till lunch imorgon. 😧 
Theodor, maken och min mamma sitter och vid sina datorer och gör...ja..bra fråga!?
Jupp...min fredag...Trevlig Helg på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback