Nere...

Var en lugn fikastund med Sofie och tjejerna. ❤


Har försökt att fixa med min lilla överraskning men det blir inte alls som jag vill och jag är så fruktansvärt missnöjd. Och när jag är missnöjd så blir jag nedstämd och irriterad. 
Att flickorna tjafsar om precis ALLT med varandra gör inte saken bättre.
Jag känner mig så otroligt irriterad, trött, sliten, frustrerad och allmänt uttråkad.
Känns inte alls som om jag är nöjd med någonting just nu och det är fruktansvärt jobbigt då allt ska vara så himla bra jämt!
Men innerst inne känner jag mig tom och skulle behöva lite semester. Behöva få göra någonting roligt eller bara avlastas och slippa göra alla måsten och fixa med allt.
Men nu funkar det inte så i verkliga livet. Så jag fortsätter som vanligt, som ingenting, och hoppas på det bästa. 

Nej!
Gnälla var inte med i mina planer. Har inte tid med det heller. Har en hel del kvar att göra så ska jag ha en liten chans att kunna se på Grey's på tv:n klockan 21 så borde jag sätta fart.
Har ett barn som ska nattas, ett som behöver hjälp med örondroppar, en disk att ta itu med, sopor ska ut, paket slås in, mat ska tas fram inför imorgon, ett kök som behöver dammsugas, en altan som skulle behöva sopas och ett badkar rengöras. 

Sen skulle det sitta fint med en dusch efter allt detta...tror det kommer behövas! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback