Ny morgon...

...ny vecka och snart har barnen sommarlov. 😉


Jo jag vet att det Ă€r 1 mĂ„nad kvar, men med allt som sker runt oss sĂ„ kommer den tiden bara springa ivĂ€g. 😁

Idag ska barnen tillbaka till skolan efter en riktigt bra lÄnghelg.
En helg som började bra, fortsatte att vara bra och sen avslutades bra med mycket god kvÀllsmat...

...och en film pĂ„ tv:n. Dock somnade jag ifrĂ„n den men jag skulle verkligen vilja veta hur den slutar sĂ„ ska se om jag kan fĂ„ tag pĂ„ den sĂ„ jag kan göra ett nytt försök! 😂
SĂ„ fĂ„r Ă„terkomma med ett betyg nĂ€r jag faktislt sett den! 😉

Jag sjÀlv har inga direkta planer idag...men...skulle vilja till stan för att fixa Àrenden, till Rusta för att kika lite och inspireras. Köpa ny grill vore inte sÄ dumt heller. Sen ska jag vÀl laga mat och smÄ stÀda med det som behövs.
Fast bĂ€st vore att strunta i allting och ligga och sola dĂ„ vi fortfarande har underbart vĂ€der! Och enligt vĂ€derappen ska det regna frĂ„n och med torsdag sĂ„ kanske lika bra att passa pĂ„! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback