Pissig natt

Inte mycket som känns bra nu. Hela tiden tänker jag på hur jag sitter så jag inte lägger benen i kors, med andra ord sitter jag ALLTID obekvämt då jag är så van att sitta med korsade ben. 😢

Men jag vänjer mig väl...någon gång...i framtiden! 😂 

Natten har varit lång. Emilia började hosta för någon dag sen och som genom att knäppa med fingrarna är den extrem, ihållande och konstant. Så större delen av natten har hon hostat.

När hon inte hostat har jag ändå knappt kunna sova då foten och vristen värker och pulserar. Jävla fötter säger jag bara!!! 😠
Tråkigast av allt är att det inte blev något jobb för mig denna veckan pga min förbaskade fot. Och kan erkänna att jag börjar tröttna på dessa leder som är helt trasiga. 😢

Så..idag...ska jag göra så lite som möjligt! Ska rengöra ugnsgallret och köpa hostmedicin till lilltjejen. Det är vad som är planerat!
Men först lite kaffe, spola rent dotterns öra och få barnen klara och sen skicka dem till skolan innam jag intar frukost i lugn och ro.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback