Planering, planering...

...och ännu mer planering.

Just nu är det så mycket planer att hålla koll på att jag blir helt snurrig.
Först ut är Juliettes tjejkväll, sen Claes födelsedag, sen kommer svärmors 70 års firande, barnens skolavslutningar och då går Theodor ut åk 9...tar "Grundenten"! 😆😍❤
Sen har vi mors dag där emellan, Emilias sommarkalas och så ska ju jag och maken fira våra födelsedagar ihop.
Just nu snurrar huvudet, trots olika lappar, då det är så mycket att hålla koll på, planera och sen ska allting klicka med vardag, arbete och barnpassning! 😂
Jösses! Ibland känner jag att jag tar mig vatten över huvudet och att jag borde lära mig att ta en sak i taget!
Man behöver inte alltid hålla flera bollar i luften samtidigt och överrösa sig själv med extra arbete....eller!?

Men det mesta är planerat...dock ändrade sig Theodor igår så nu måste jag planera om! *ungar* ❤😍

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback