Pyssligt

Min sena eftermiddag/kväll har gått åt till lite pyssel och även lite bakning! 

Ja jag vet...det börjar bli lite mycket nu. Men när man är med i bakgrupper på fejjan så är det svårt att låta bli när det delas massa spännande recept till höger och vänster! 😂
Men jag måste ge mig ett tag...delvis för att frysen är full...men mest för att det så innebär att vi faktiskt måste äta allting....och då är risken stor att vi blir tjocka ju. 😨

Men men....har i alla fall vikt lådor...det var kul då man bara behöver ett papper! 😆

Sen har jag bakat och idag blev det cupcakes....så "mycket" jobb, men ack så roligt!
Och JÖSSES vad goda de är! 😄

Ja...jag ska dela detta recept med er, lovar!
Men jag borde ta disken först...för nu jäklar syns det i alla fall att jag bakat här hemma... 😲
Men egentligen vill jag inte så väntar en stund får vi se om maken håller sin kommentar om att han kan ta den! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback