Redo för graven!

NU är lägenheten färdigstädad! För denna gången...och hann inte riktigt klart innan maken kom in genom dörren. 😕

Men jag har tömt diskmaskinen, skrubbat ALLA toaletter, handfat, badkar, dusch, köksskåp, vitvaror, allt kakel, köksmaskiner, bord, spis, bänkar, spisfläkt.
Drack en mugg kaffe medans jag dammade hela lägenheten inklusive alla lampor, fixat med dotterns tvätt  (då hon inte är hemma), varit ute med sopor, torkat av alla tvålpumpar, flaskor, tandborstmuggar, polerat alla kranar, rör, hållare m.m samt dammsugit balkongen, drack en mugg kaffe till, dammsög hela lägenheten och skurat överallt så klart! 😉

Kvar att göra? Putsa fönster, dammsuga altanen, rengöra under kyl & frys och tvätta Emilias kläder....MEN...det får bli en annan dag för nu orkar jag inte mer! 😯
Nu känner jag mig mer eller mindre redo för graven...såååå massage? JA TACK! 😆 

Hungrig blev jag också...för över en timme sen...och inser att jag missat äta mellanmål så funderar på en redig kvällsmat istället. Men mest av allt längtar jag efter en varm och skön dusch. Och kan erkänna att den är väldigt välbehövlig just nu. Tror jag är mer dammig än vår gamla dammvippa! 😂😂😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback