Rensar!

Jag sorterade Emilias smutstvätt och satte igång en maskin. Gick ut i köket för att ta disken...men...vände och gick ner för att klä på mig istället. 

Hittar inget så rev ut garderoben och började rensa den...

Det behövs kan jag säga då lätt mins 50% av kläderna är trasiga. Blir tyvärr så då jag är lite av en "typ" som använder favoriterna tills de går sönder och sen blir resten inte använt. Variation...vad är det? 😂
Dock inser jag att jag inte har så jäkla mycket kläder kvar då det mesta jag aldrig använder rök förra gången...och det som var kvar då...ja som sagt...de är nog trasiga. 😢
Men men...får göra det bästa av situationen och helt enkelt pussla ihop det tills vidare.
Helst vill jag bara slänga ut alltihopa. Men jag tänkte bespara min stackars omvärld min nakna existens!  😂😉😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback