Slappar

Nu är all tvätt helt klar, Emilia ligger i sängen och jag har förhört Juliette på det hon ska kunna inför morgondagens prov, som jandlar om lagar, regler, brott och straff. Hon kunde det mesta så nu behöver hon mest repetera. 

Så medans hon gör det så slappar jag i soffan, halvglor på tv:n medans tankarna vandrar till "Undrar VAD som krävs av mig för att få mer massage av min älskling ikväll?" 😂😉😜

Vet dock inte om jag "vågar" be om mer...men jag vill, vill, vill ha mer! Det är ju såååå skönt! 😆
Oavsett så tänker jag krypa ner i sängen strax innan 21 för att sen glo på torsdagsfilmen på kanal 8. Denna veckan visas Braveheart...en riktig gammal klassiker! 

Tror dock inte jag kommer se klart den...för nu för tiden ser jag väldigt sällan klart på filmer. Somnar ju varenda gång...nästan i alla fall. 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback