đŸŽ¶đŸŽ”Sol, sol...

...strĂ„lande sol! đŸŽ”đŸŽ¶

SĂ„ hĂ€rligt att vakna upp till Ă€nnu en morgon med detta hĂ€rliga vĂ€der! 😎
Har varit vaken i snart en timme sĂ„ sitter nu med morgonkaffet och drömmer mig bort lite. 
Idag stĂ„r det jobb pĂ„ schemat, men börjar inte förrĂ€n 9 sĂ„ ingen panik Ă€n sĂ„ lĂ€nge. 😉
Det Ă€r lite skönt eftersom man kan ta det relativt lugnt pĂ„ morgonen och fĂ„ ivĂ€g barnen utan stress. ❀
Efter jobbet ska jag se om jag kanske hinner fixa de dĂ€r sista sakerna...som Ă€r pricken över i till mina planerade presenter. Om inte...sĂ„ kommer det fler dagar. Är ingen panik Ă€nnu i alla fall. 😂 
Men mĂ„ste försöka fixa en stor kartong! Annars fĂ„r jag vĂ€l Ă„ka till Jula och inhandla en...de mĂ„ste vĂ€l sĂ€ljas i 1-pack ocksĂ„!? 😆

Men nu kom lilltjejen upp sĂ„ ska morgongosa lite med henne innan vi börjar med frukostbestyren. 😍

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback