Soligt och varmt!

Har haft trevligt kaffe besök av Malin och Benyamin....han satt och skickade sms till mig från Malins telefon. Så jäkla gullig! ❤ 



Sandra kom upp med BeccaBus och när Claes slutade jobbet kom han också upp.
Becca lekte med barnen och provade skor. Så jäkla söt och jag lyckades få foton på henne. ❤
Vilket kanske inte är så svårt med denna lilla linslus! 😍


Massor av prat, skratt och härligt solsken! 🌞
För nu är det bra varmt ute! Men så himla härligt!
Nu sitter jag dock inne, då mobilen behöver ladda, och får i mig lite kall vätska samtidigt som jag skriver till er.
Funderar lite på vad man ska göra resten av lördagen?
Vill göra någonting...men vet inte vad! 😕
Vad gör ni denna fina dag? Några spännande eller roliga planer för kvällen? Dela gärna med er! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback