Sömnig.

Lyckades somna om utan några större krusimuller,  det är riktigt skönt. Men var nog sjukt trött när klockan ringde så stängde av den och slumrade om tills straxt innan 7 när jag vaknade av att Theodor skulle raka sig! 😲

Så fick äran att vara med, hjälpa honom lite och ta några minnesfoton på hans allra första rakning...ingen mera musche. 😍
Hjälp! Var tog min lille plutt vägen? 😢


Nu är flickorna redo för att gå till skolan och maken ska följa med lilltjejen och vara med henne en stund idag. Så det innebär att jag blir själv och den ensamheten ska jag spendera i solen på balkongen, lyssna till fågelkvitter och äta frukost med en kopp kaffe. 😊

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback