Söndags...

...morgonen är här. Och trots att man haft otroligt "mycket tid över" denna helg så tycker jag den sprang iväg. Likaså tror jag den kommande veckan kommer göra. Har en hel del att fixa och stå i så då går dagarns fort...många gånger fortare än man kanske vill. 


Men idag blir det rätt lugnt. Nu på morgonen har jag fixat lock till mina små askar som jag vek igår. Sen har jag gjort i ordning en liten present till en speciell vän. 
Så snart jag vaknat ordentligt (läs fått i mig kaffet) så ska jag förbereda lite av dagens mat samt göra klart en del av presenterna till bästa Claes.
Och efter lunch blir det att åka till Edsvalla på födelsedagsfirande , kramkalas och massa gos/lek med lilla BeccaBus. 😍❤😍❤

Vad ska ni göra denna....molniga dag då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback