Trött på mig själv!

Vi åt frukost och fixade med disken. Sen gjorde vi oss iordning för att åka och handla lite. Väl inne på Ica känns det som om jag glömt någonting...kan självklart inte komma på vad så anser mig klar.

Vi betalar...åker till Apoteket för inköp av allergitabletter. Köpte även en nässpray så får vi se om der blir bättre.

Kommer hem...packar in varor och går ut i vardagsrummet...ser inbjudningskorten och inser...FAN...jag glömde de i kuverten som skulle skickas...och glömde köpa frimärken så kan inte be dottern skicka dem heller! 😩
Och jag som var så glad att jag insåg att jag behövde mediciner INNAN vi kom hem så jag slapp stappla till apoteket för tredje dagen i rad. Jaja...det man inte har i huvudet får man alltid ha i benen...och solen kämpar sig fram ute nu...alltid något positivt! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback