Underbar förmiddag!

Härligt solsken och underbart sällskap av härliga ungar och älskad make gjorde strosandet på loppisen helt perfekt! 👌

Så fyndade vi något då?
Nja...inget till mig själv men barnen hittade en hel del! 😆

Emilia hittade ett PS2 spel för en tia och Zion köpte en tuggummiautomat och en ny ficklampa för totalt 30kr! :-)
Sen har de köpt en varsin chokladkaka och dricka...fast dessa köpte de på Netto då! Så nu längtar de tills maten är klar och de har ätit. 😍

Juliette köpte en tavla (längtar ännu mer tills vi gjort iordning hennes rum) för bara 10kr. Visst den behöver limmas i ena kanten...men det fixar lilla mamsen! 😉

Sen köpte hon hårfärg, (bara 20kr per frp liksom) och så fick hon 2 frp med ansiktsmasker av mig (till hennes tjejkväll) en tia är liksom inga större pengar! ☺

Sen hittade hon en såååå fin klänning! Jösses! Helt ny med alla lappar kvar och självklart i hennes storlek. Men då den var så fin vågade man nästan inte fråga vad den kostade...speciellt inte med tanke på alla andra fina klänningar hon såg som låg på 150kr och uppåt.
Men hon tog sig mod och frågade. Och nu är hon en super fin klänning rikare...och bara ynka 80kr fattigare! 👍
Och måste säga att den är värd varenda krona! För hon är såååå fin i den! 😍❤



Efter loppisen fick vi ta en sväng förbi våxnäs för att spola av den för fy sjutton vad dammig den blivit på I2 parkeringen!

Sen en sväng in på Netto då Juliette ville handla en present där. Jag hittade även en liten present till svärmor...så gött att hitta det där lilla extra, som ändå är perfekt,  för ett riktigt bra pris! 😉
Maken köpte en påse dillskruvar och en MangoCurry sås från Heinz. *så gott*
Och ja....jag och Juliette köpte även lite CHOKLAD!!!
Ja...bara liiiiiite! 😉😂😜

Nu är vi hemma och håller på med maten. Jag har så bra hjälp av Juliette så jag själv sitter vid bordet med mobilen och bloggar! Mammas tjej det! ❤😍

Men ja...det var allt från mig för stunden. Tittar in och uppdaterar er efter maten med någon läskande mat bild! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback