Vackra!

Då vi tyvärr fick en avbokning så var Juliette snäll och lät Emilia göra en minitårta också! ❤

Så här är slutresultaten av tjejernas hårda slit!

Kan ni se vem som gjort vilken? 😉


Här får ni i alla fall svaret OM ni inte klarade av det själva. 😆

Emilias-inte svårt att se med tanke på att hennes namn står på den! 
Hennes tårta är jätte fin och hon har verkligen lagt ner sig och tyckte det var riktigt roligt!
😂😍❤

Lotta skapade en mycket vacker tårta! Mycket engagemang och försiktighet! ❤😍

Här har vi Juliettes vackra skapelse, skapad med massor av engagemang, kärlek och tålamod! ❤😍

Lollo skapade också en väldigt vacker tårta, skapad med massor av engagemang och tålamod! Samt att hon använde olika tekniker! ❤😍

Fredagsmys lyckades vi ha med lilltjejen. Blev en udda men mysig film. Jag gillade den och kan varmt rekommendera den!
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

Nu ligger lilltjejen i sin säng och spelar på sin mobil och jag själv kämpar för att hålla mig vaken. Ca 45min kvar på tjejkvällen och sen kan jag sova. 😴😴😴
Men nog om mig! Hur har er fredag varit? Har ni haft solsken hela dagen eller som oss; mulet, kalla vindar och regn till och från under sena eftermiddagen/kvällen?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback